Alocația pentru copii cu cetățenie română se transferă lunar pe un cont, deținut de unul dintre părinți într-o bancă comercială din România. Pentru a putea primi alocația este necesar să deții un card bancar valid, iar în unele situații se poate întâmpla că acest card românesc să fie blocat.
În cazul în care ai observat că nu mai poți efectua tranzacții cu cardul tău românesc, nu este cazul să te panichezi. Acest lucru înseamnă că banca a restricționat tranzacțiile din motiv că nu ai actualizate datele personale. Situația poate fi însă remediată foarte ușor.
Banca va restricționa tranzacțiile cu cardul în cazul în care nu actualizezi datele
Băncile cer, periodic, actualizarea datelor bancare, chiar dacă cardul este încă valabil. Aceasta este o cerință legală. Cerința este legată de politica băncilor de prevenire a spălării banilor și finanțare a terorismului, precum și protejare a siguranței tranzacțiilor.
În cazul în care nu actualizezi datele personale bancă va restricționa tranzacțiile cu cardul, care va fi temporar blocat. Totuși, blocarea cardului nu înseamnă că și contul a fost închis.
Pentru a continua să beneficiezi de alocații pentru copii cu cetățenie română, trebuie să-ți actualizezi datele la bancă. Acest proces este simplu și poate fi realizat în câțiva pași.
Ce date solicită banca și cum le actualizezi?
Verifică dacă nu ai primit notificări din partea băncii, prin care ți se solicită actualizarea datelor. De cele mai multe ori, banca va comunica prin mesaj la un număr de telefon indicat sau pe email cerința de a oferi aceste informații și metodele prin care pot fi livrate datele.
Este vorba despre date simple – cele menționate în actul de identitate. De asemenea, banca va solicita informații referitoare la: numărul de telefon, adresa de e-mail, ocupația, denumirea angajatorului sau natura activității proprii, sursa banilor care intră în cont.
O modalitate simplă să actualizați datele, dacă cardul românesc a fost blocat, este să apelezi la Contact Center al băncii.
Primul pas este să apelezi la numărul de telefon de la sediul central al băncii. Îl găsești pe pagina web a băncii.
După efectuarea apelului va răspunde robotul automat al băncii. Acesta va propune să tastezi opțiunea „Carduri bancare”. După tastarea opțiunii respective, la apel va răspunde un funcționar al băncii. Pregătește-te că așteptarea pe linie ar putea fi mai îndelungată.
Cu puțină răbdare însă apelul tău va fi preluat. Va trebui să-i comunici funcționarului despre faptul că al tău card românesc a fost blocat și că dorești să actualizezi datele.
Pentru a se asigura că ești deținătorul cardului, funcționarul îți va adresa mai multe întrebări, solicitând date personale ale tale.
După ce funcționarul se va asigura că vorbește cu deținătorul cardului va solicita alte date care sunt necesare.
Dacă în urma discuției va fi necesar să încarci o copie a actului de identitate, vei fi direcționat pe site-ul băncii.
După ce banca va recepționa toate datele necesare îți va debloca cardul.
JustConsult te ajută să obții ușor și fără griji alocația românească pentru copii
JustConsult oferă servicii pentru cei interesați să obțină alocația pentru copii din România. Alocaţii copii România 2023.
Compania garantează respectarea tuturor procedurilor legale și executarea fiecărui punct prin intermediul unui contract de prestare de servicii.
Toate documentele necesare sunt verificate cu atenție și transportul este asigurat la ora și locația necesară.
Compania oferă, de asemenea, asistență pentru depunerea online a cererii pentru alocații din România.
Toate actele sunt gestionate cu siguranță și confidențialitatea datelor este respectată. Compania este înregistrată ca operator de date cu caracter personal.
Pentru o consultație urgentă, completează formularul de pe site-ul oldjust.goncear.info sau sună la numărul de telefon 022 10 50 80.