Îmi place la job, pentru că…
Pot să-mi aduc aportul în îmbunătățirea continuă a calității serviciilor oferite clienților noștri. Ca manager de calitate, am responsabilitatea de a asigura că produsele sau serviciile noastre respectă cele mai înalte standarde, ceea ce contribuie la satisfacția și fidelizarea clienților.
Am ocazia să văd rezultatele strategiilor noastre de calitate în acțiune. Atunci când aceste strategii funcționează și se traduc în feedback pozitiv din partea clienților sau în creșterea satisfacției acestora, simt că eforturile mele au un impact real și palpabil asupra succesului companiei.
Colaborez cu o echipă talentată și motivată, care împărtășește aceeași pasiune pentru îmbunătățirea calității. Atmosfera de lucru prietenoasă ne permite să lucrăm împreună cu entuziasm și să aducem idei inovatoare în procesul nostru de îmbunătățire.
Interacționez constant cu oameni care îmi oferă feedback. Este o satisfacție să știu că munca noastră are un impact real și că suntem în permanentă evoluție pentru a satisface nevoile clienților noștri.
Cerințe:
- Cunoașterea Microsoft Office
- Studii superioare finalizate
- Experiență de lucrul cu call-centru sau în domeniul serviciilor pentru clienți
Responsabilități:
- Verificarea lead-urilor primite din Departamentul Marketing pentru a asigura calitatea lor;
- Verificarea apelurilor realizate de call-centru pentru a evalua calitatea conversațiilor;
- Verificarea conținutului creat de Departamentul Marketing și postat pe diferite canale;
- Prelucrarea reclamațiilor.
Oferim:
- Salariu în creștere în funcție de rezultatul adus companiei;
- Pachet social;
- Bonus de performanță;
- Un mediu de lucru atractiv;
- Acces la traininguri pe tehnici de vânzări de la cei mai buni experți;
- Vouchere cadou la diferite evenimente din viața ta personală;
- Team building o dată la trei luni;
- Posibilitatea de a depăși limitele personale și profesionale.
Dacă ești o persoană organizată și ai abilități de a conduce o echipă, nu sta pe gânduri și aplică acum pentru funcția inspector calitate.
Trimite CV-ul tău pe [email protected], indică postul la care aplici, iar noi te vom contacta.
Pentru informații suplimentare sună: 061137060
Mai multe activități ale colegilor noștri vezi pe pagina de Facebook – Cariera ta la JustConsult