Operator call-centru

Descrierea postului/Responsabilități:

– Identifică corect şi găseşte cele mai bune soluţii pentru client – Oferă consultații profesioniste și personalizate necesității clientului
– Recepționează apelurile telefonice în vederea oferirii consultațiilor relevante atragerii a noi clienți
– Colectează și înregistrarează solicitările parvenite de la clienți

Cerințe față de candidat:

  • Studii: medii speciale, studiile superioare vor constitui avantaj
  • Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă
  • Abilități de comunicare eficientă și orientare către client
  • Cunoașterea avansată a pachetului Microsoft Office
  • Abilități de interacțiune politicoasă cu clientela/potențialii clienți ai companiei
  • Responsabilitate, inițiativă, AMABILITATE, POLITEȚE

Oferta:

  • Colectiv tânăr, prietenos și profesionist
  • Regim de muncă flexibil
  • Locul de muncă, chiar în centrul Capitalei: str. Ismail 81/1
  • Instruiri de specialitate GRATUITE
  • Posibilități reale de avansare profesională
  • Pachet social complet
  • Oferim instruire gratuită

Dacă ești interesat de prezenta ofertă nu rata șansa. Aplică chiar acum CV-ul tău la adresa electronică: [email protected] (indicând obligatoriu postul la care candidezi).

*Doar persoanele selectate vor fi contactate în vederea unui interviu.