Operator call-centru

    Aplică acum

    Dacă te consideri potrivit(ă) pentru această funcție

    Hm, ești sigur(ă) că ai indicat numărul corect?

    Hm, ești sigur(ă) că ai încarcat cv-ul?

    Descrierea postului/Responsabilități:
    • Recepționarea apelurilor telefonice cu scopul oferirii consultațiilor pentru clienții și potențialii clienți ai companiei.
    • Efectuarea apelurilor către clienții companiei, pentru oferirea informațiilor despre stadiul dosarelor acestora, dar și cu scop de promovare a serviciilor și ofertelor companiei.
    • Acordarea răspunsurilor pe platformele sociale: facebook (mesaje private și comentarii la publicări), răspunsuri la chatul de pe site-ul companiei, răspunsuri pe Viber, Telegram, Whatsapp, etc.
    • Primirea solicitărilor de la clienți și expedierea lor către persoanele responsabile de dosarul clientului sau competente de a oferi un răspuns.
    Cerințe față de candidat:
    • Studii: medii speciale, studiile superioare vor constitui avantaj.
    • Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă.
    • Abilități de comunicare eficientă și orientare către client.
    • Cunoașterea avansată a pachetului Microsoft Office.
    • Abilități de interacțiune politicoasă cu clientela/potențialii clienți a companiei.
    • Responsabilitate, inițiativa, AMABILITATE, POLITEȚE.
    Oferta:
    • Colectiv tânăr, prietenos și profesionist.
    • Regim de muncă flexibil.
    • Locul de muncă: Mun.Chișinău, str.Ismail, 81/1, Sectorul Centru.
    • Instruiri de specialitate GRATUITE.
    • Posibilități reale de avansare profesională.
    • Pachet social complet.
    • Oferim instruire gratuită.

    Dacă ești interesat de prezenta ofertă nu rata șansa aplică chiar acum CV-ul tău la adresa electronică: hr@justconsult.md (indicând obligatoriu postul la care candidezi).

    Doar persoanele selectate vor fi contactate în vederea unui interviu.