Operator call-centru
Aplică acum

Dacă te consideri potrivit(ă) pentru această funcție

Hm, ești sigur(ă) că ai indicat numărul corect?

Hm, ești sigur(ă) că ai încarcat cv-ul?

Descrierea postului/Responsabilități:
  • Recepționarea apelurilor telefonice cu scopul oferirii consultațiilor pentru clienții și potențialii clienți ai companiei.
  • Efectuarea apelurilor către clienții companiei, pentru oferirea informațiilor despre stadiul dosarelor acestora, dar și cu scop de promovare a serviciilor și ofertelor companiei.
  • Acordarea răspunsurilor pe platformele sociale: facebook (mesaje private și comentarii la publicări), răspunsuri la chatul de pe site-ul companiei, răspunsuri pe Viber, Telegram, Whatsapp, etc.
  • Primirea solicitărilor de la clienți și expedierea lor către persoanele responsabile de dosarul clientului sau competente de a oferi un răspuns.
Cerințe față de candidat:
  • Studii: medii speciale, studiile superioare vor constitui avantaj.
  • Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă.
  • Abilități de comunicare eficientă și orientare către client.
  • Cunoașterea avansată a pachetului Microsoft Office.
  • Abilități de interacțiune politicoasă cu clientela/potențialii clienți a companiei.
  • Responsabilitate, inițiativa, AMABILITATE, POLITEȚE.
Oferta:
  • Colectiv tânăr, prietenos și profesionist.
  • Regim de muncă flexibil.
  • Locul de muncă: Mun.Chișinău, str.Ismail, 81/1, Sectorul Centru.
  • Instruiri de specialitate GRATUITE.
  • Posibilități reale de avansare profesională.
  • Pachet social complet.
  • Oferim instruire gratuită.

Dacă ești interesat de prezenta ofertă nu rata șansa aplică chiar acum CV-ul tău la adresa electronică: hr@justconsult.md (indicând obligatoriu postul la care candidezi).

Doar persoanele selectate vor fi contactate în vederea unui interviu.