Obiectivele postului
Un specialist de procesare acte are realizează următoarele sarcini:
- Examinează actele de stare civilă, buletine;
- Completează cereri din numele clienților;
- Verifică corectitudinea întocmirii dosarului de către colegii din secția de deservire;
- La necesitate, returnează dosarul spre corectare în secția de deservire;
- Duce evidența stării de executare a dosarului;
- Completează tabelele de evidență și de executare a dosarului;
- În urma verificării dosarului clientului, raportează superiorilor despre cazurile problematice și de imposibilitate de a depune dosarul în România;
- Conlucrează cu partenerii din România. Examinează doleanțele acestora, le expediază lista dosarelor transmise în lucru, solicită informația privind stadiul actului/dosarului;
- Comunică, la solicitarea angajaților din companie (Consultanți Oficiu, Call-Centru, Administrație), despre stadiul dosarului anumitor clienți.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare de profil juridic finalizate (avantaj);
- Vechime în muncă în domeniul de procesare acte: grefier, asistent de notar, asistent al executorului judecătoresc, ajutor de avocați, avocați stagiari, jurist (minim 1 an);
- Cunoașterea avansată a pachetului Microsoft Office;
- Cunoașterea limbii române;
- Persoană punctuală, responsabilă, atentă la detalii.
Oferta JustConsult pentru postul de specialist procesare acte:
- Pachet social;
- Colectiv tânăr, prietenos și profesionist;
- Locul de muncă: Mun. Chișinău, str. Ismail, 81/1, Sectorul Centru;
- Posibilități de avansare în carieră.
Persoanele interesate de prezenta ofertă sunt rugate să expedieze CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa electronică: [email protected] (Indicând în mod obligatoriu postul la care candidați).