Specialist procesare acte

Obiectivele postului

Un specialist de procesare acte are realizează următoarele sarcini:

  • Examinează actele de stare civilă, buletine;
  • Completează cereri din numele clienților;
  • Verifică corectitudinea întocmirii dosarului de către colegii din secția de deservire;
  • La necesitate, returnează dosarul spre corectare în secția de deservire;
  • Duce evidența stării de executare a dosarului;
  • Completează tabelele de evidență și de executare a dosarului;
  • În urma verificării dosarului clientului, raportează superiorilor despre cazurile problematice și de imposibilitate de a depune dosarul în România;
  • Conlucrează cu partenerii din România. Examinează doleanțele acestora, le expediază lista dosarelor transmise în lucru, solicită informația privind stadiul actului/dosarului;
  • Comunică, la solicitarea angajaților din companie (Consultanți Oficiu, Call-Centru, Administrație), despre stadiul dosarului anumitor clienți.

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare de profil juridic finalizate (avantaj);
  • Vechime în muncă în domeniul de procesare acte: grefier, asistent de notar, asistent al executorului judecătoresc, ajutor de avocați, avocați stagiari, jurist (minim 1 an);
  • Cunoașterea avansată a pachetului Microsoft Office;
  • Cunoașterea limbii române;
  • Persoană punctuală, responsabilă, atentă la detalii.

Oferta JustConsult pentru postul de specialist procesare acte:

  • Pachet social;
  • Colectiv tânăr, prietenos și profesionist;
  • Locul de muncă: Mun. Chișinău, str. Ismail, 81/1, Sectorul Centru;
  • Posibilități de avansare în carieră.

Persoanele interesate de prezenta ofertă sunt rugate să expedieze CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa electronică: [email protected] (Indicând în mod obligatoriu postul la care candidați).