Atunci când ești în căutarea unui loc de muncă te gândești, în primul rând, la rolul pe care îl vei avea în noua echipă și cum va evolua cariera ta profesională.
JustConsult, zilnic, acordă asistență legală și oferă soluții moldovenilor în procesul de obținere a cetățeniei române și de perfectare a actelor românești – pașaport sau buletin de identitate românesc, transcrierea certificatului de naștere, a certificatului de căsătorie etc.
În cei 19 ani de activitate, JustConsult a reușit să atragă în echipă oameni uimitori și să le ofere o carieră surprinzătoare. JustConsult reprezintă cea mai mare echipă de experți în acte românești din Republica Moldova și fiecare angajat are un rol important în companie.
Ce valori apreciază la angajații săi compania JustConsult?
Este important ca angajații JustConsult să aibă dorința de a lucra, capacitatea de a fi orientat către client, către rezultate și calitate, către lucru în echipă.
Este la fel de important să fie deschis instruii și autodezvoltării, pentru ca să poată face față fluxului permanent de informații și actualizări.
„Încrederea e valoarea care ne permite să ne asumăm angajamente și să le ducem până la capăt. Această valoare înseamnă să oferim deplina garanție în corectitudinea și siguranța companiei noastre, cu care abordăm fiecare nevoie a clienților și a partenerilor. Iată de ce ne ținem întotdeauna promisiunile”, spune Vasile Micleușanu, manager HR, care recent a intrat în familia JustConsult.
Daria Lupu, șefa Departamentului HR din cadrul JustConsult spune că în companie nu există poziții neimportante, iar fiecare angajat are perspectivă de creștere. „Nu avem poziții neimportante și iată de ce nu avem nici angajați neimportanți. Ne ghidăm după cultura rolului și oferim fiecărui membru din echipă posibilitatea de a-și descoperi talentul, pentru că viața nu este despre un loc de muncă, este despre un scop. Am pregătit 100 de posturi vacante și vom fi bucuroși să ne cunoaștem viitorii colegi”.
Ce spun angajații JustConsult despre lucrul în echipă?
Despre experiența sa în companie a vorbit Irina Sorocean, lider de echipă în cadrul JustConsult. „De 5 ani, spun cu mândrie că sunt parte din echipa JustConsult și de asta am ales să susțin colegii noi veniți prin programul de mentorat din companie, pentru a-i motiva să crească și să se dezvolte. Împreună, suntem mai puternici și știu sigur că efortul pe care îl depun zilnic va fi apreciat. Mă simt utilă alături de oamenii care sunt experți în ceea ce fac și știu să lucreze foarte bine în echipă. Ce îmi place la JustConsult? Că văd clienții noștri fericiți atunci când primesc soluții la problemele lor. Aici mă simt în siguranță și protejată, iar atunci când apar dificultăți știu că pot găsi ajutor chiar din echipă”.
Andrei Cepoi activează în calitate de Jurisconsult în cadrul secției de calitate și calificare la JustConsult – Cetățenie română. „Lucrul meu este complex – am grijă ca toate serviciile prestate de către companie să corespundă cerințelor legale. Interacționez cu diferiți oameni și mă asigur ca cele mai complicate cazuri să fie rezolvate cât mai eficient. Cea mai mare realizare în echipă? Echipa mea reușește zilnic să livreze cele mai sigure și de încredere servicii din domeniul cetățenei române, iar în timpul pandemiei, când procedura de perfectare a actelor era neclară, am reușit să fim alături de cetățenii care aveau nevoie de informații și suport în procesul de perfectare a actelor românești”.
Care ar fi motivele pentru care să devii parte a echipei JustConsult?
JustConsult este o companie cu valori și o cultură organizațională avansată. În cadrul companiei activează aproximativ 100 de angajați – juriști experimentați, experți în acte românești, specialiști în vânzări, în IT, marketing, transport. Obiectivul este dublarea echipei, care tinde spre 200, gata să răspundă prompt nevoilor clienților.
Pentru această primăvară, compania anunță un număr de 100 de posturi vacante. Intră pe site-ul justconsult.md și verifică dacă te regăsești în cerințele companiei. Lista posturilor disponibile este una generoasă și cu siguranță poți găsi ceva potrivit competențelor și specializării.
Iată lista cu posturile vacante de muncă la care poți aplica:
- Operator Call-Centru
- Specialist procesare acte
- Manager Oficiu
- Copywriter
- SMM-менеджер
- PR-менеджер
- Manager Marketing
- Consultant în teren
- Consultant în teren Oficiul Cahul și Bălți
- Contabil-casier
- Consultant Oficiul Teritorial Bălți
- Водитель
Completează formularul aferent anunțului sau transmite CV la adresa [email protected] (indicând obligatoriu postul la care candidezi), iar noi te vom contacta pentru a ne vedea la un interviu. Dacă mai ai întrebări, sună 061137060.