Manager procesare acte

Îmi place la job, pentru că…

Am norocul să lucrez alături de o echipă talentată și motivată. Atmosfera de lucru prietenoasă ne ajută să ne îmbunătățim constant și să venim cu idei inovatoare.

Alături de colegii mei examinez, zilnic, actele de stare civilă, actele de identitate și completez cu grijă cererile din numele clienților noștri. Mă asigur că totul este corect întocmit și duc evidența procesului de executare a dosarelor. Colaborez cu partenerii noștri din România pentru a garanta obținerea rezultatului dorit pentru clienți.

Mereu am ocazia de a mă dezvolta și de a descoperi noi oportunități profesionale, care să-mi permită evoluția continuă.

Este o satisfacție să știu că munca noastră are un impact real și că suntem mereu în căutarea modurilor de a oferi un serviciu excelent clienților.

Cerințe:

  • Studii superioare finalizate de profil juridic constituie un avantaj;
  • Experiență în domeniul de procesare acte: grefier, asistent de notar, asistent al executorului judecătoresc, ajutor de avocat, avocat stagiar, jurist;
  • Cunoașterea avansată a pachetului Microsoft Office;
  • Cunoașterea limbii române;
  • Persoană punctuală, responsabilă, atentă la detalii.

Responsabilități:

  • Verificarea și pregătirea dosarelor în dependență de serviciul solicitat
  • Organizarea clienților la transport
  • Procesarea actelor gata venite din România
  • Colaborarea cu colegii din alte Departamente
  • Colaborare cu partenerii din România

Ce oferim:

  • Oficiu modern amplasat în centrul orașului;
  • Instruire gratuită;
  • Posibilitatea creșterii în carieră;
  • Bonusuri pentru rezultate remarcabile;
  • Acces la traininguri pe tehnici de vânzări de la cei mai buni experți;
  • Concediu de studii plătit;
  • Vouchere cadou la diferite evenimente din viața ta personală;
  • Team building o dată la trei luni;
  • Posibilitatea de a depăși limitele personale și profesionale.

Dacă ești o persoană organizată și ai abilități de a conduce o echipă, nu sta pe gânduri și aplică acum pentru funcția manager procesare acte.

Trimite CV-ul tău pe [email protected], indică postul la care aplici, iar noi te vom contacta.  

Pentru informații suplimentare sună: 061137060  

Mai multe activități ale colegilor noștri vezi pe pagina de Facebook  – Cariera ta la JustConsult  

Vrei să îți încerci puterile?

Dacă te consideri potrivit pentru această funcție, atașează CV-ul tău

Aplică acum
Chișinău
Bălți
Cahul
Programează-mă ACUM
Alege să transcrii actele de stare civilă cu JustConsult și primește
Programarea la Jurământ ABSOLUT GRATUIT.
Msg Erro
Solicitarea ta a fost înregistrată cu SUCCES!
În scurt timp vei primi un apel de la un consultant JustConsult.